Visit Halland väljer Obeya

Från Resumé

Visit Halland väljer Obeya som ny pr-partner för den svenska marknaden. Målet är att få fler svenskar att upptäcka Halland som ett resmål hela året om. 

Samarbetet inleddes i mars och omfattar bland annat medierelationer, proaktiva PR-aktiviteter och kreativa nedslag. Visit Halland har under flera år framför allt fokuserat på internationella marknader i sitt pr-arbete, men väljer nu att också ta ett större grepp om den svenska marknaden.

­– Vi är glada över att få vara med och förändra bilden av Halland. Många tänker sol och bad när de hör Halland, men det är ett resmål för hela året. Passande för foodies, personer med en aktiv livsstil och för dem som vill åka på en spaweekend, berättar Joakim Johansson, kundansvarig för Visit Halland på Obeya.

Läs hela artikeln här.

Föregående
Föregående

Almedalen: Första gången och redan uttråkad – är det här verkligen standarden?

Nästa
Nästa

Maria Hazard i podden Framtidens Arbetsliv